Leta i den här bloggen

tisdag 1 december 2009

12-3

Ja det blev slutresultatet borta mot malmbäck. En kalldusch i början, tror det stod 4-0 efter 20 min och jag vet inte om jag under min tid i Bore blivit mer tom efter någon match. Vi fick inte alls ut vårt spel, eller tendens till spel och vi gjorde Malmbäck mkt bra.. I andra halvlek stod vi upp bättre, mer kämpaglöd men psykiskt är det inte lätt att ta igen 7-0 som det då stod.

När Christer Johansson, domaren för dagen som även utbildat mej på speakerkurserna genom alla år blåser av matchen är ställningen 12-3. Två mål av anton och ett av Bäck. Bäck hade inte spelat en minut i andra halvlek, vilket jag kom på och sa att bäck hade suttit på bänken i 20 min i andra halvlek( mkt ovanligt i bandy) och var tvungen att komma in för att inte bli kall. Han behövde bara en minut sen smällde det! Tillfälligheter är det gott om i sportens värld..

Hemresan från Nässjö sen en mådagskväll var ganska tung för samtliga tror jag, men med mootgång kommer framgång enligt mig, och tror att nu när vi vet hur mkt det svider att förlora när vi har så höga visioner, då kommer vi göra allt för att inte förlora på det här sättet igen!
Men vad vet jag, jag är ju bara materialare... Mange bäst på plan enligt mig, tätt följt av Adén i mål. Missar nästa hemmamatch på måndag mot Bruzaholm pga kurs i Växjö igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar