Leta i den här bloggen

onsdag 30 december 2009

Det året som gått:09

Har ju gjort en resume om årtiondet, nu blir det om året som gått, 2009.
Iår blir det nyår i linköping, skönt nytänk med Milano, Josef o Rååban!
Här kommer ett litet aplock från hela 2009!

I hissen i växjö när vi va på fackkurs, utgång på schemat
Hampus kom till i april, och jag blev gudfar.
Dopet var på årets varmaste dag, jag var gudfar.
Stor ära

Wester och jag i sofies lägenhet, vi trodde vi skulle på dundertåget, blev ej så

Hampus i full fart




Första etappen i växjö med RIWS-gänget


Jag på stångå hotel i linköping när vi var på träningsläger med Bore

Figeholms hamnfestival, efterfest hos finken!
Sebastien Tellier kom på besök!
Samma kväll, jag o Forsberg
Haha en kille vid namn Josef blandade sig på allvar in i alkoholens lek 2009.
Här ligger han däckad i gräset med vita byxor under en studentfest i stan


Samme man var lite varm när vi skulle gå till Rååban som hade 18 årsfest

Jag är på röjjhhumör på böda midsommar

Hultan 09


Hultan 09, kung fu panda gjorde entre

Detta är nog min favoritbild 2009.
En stenpackad T, en virrig Wester, och jag som vanligt flabbar, vid våran éntre

Jag med världens längsta man i köpenhamn


Jag var på besök nere hos Petra, här tar vi en öl vid köpenhamns hamn






Turning torso






Bores årsfest, Jonsa och Milano.
Milano kom sent, hävde i sig alkohol, däckade.
Så gör en sann bratt
Jag innan vi drar på årsfesten


Samma årsfest, jag var en av få som fick låna jonsas kepa



Bores a-lag mot veteranerna.
Jag o josef tar en öl after ice


Fick med mig Rainer på hans livs första hockey match.
IK- AIK
På fellts 24 års fest

Växjö, och vild debbat

En sommarkväll på la dolce vita


Jag tar en tupplur



























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar