Leta i den här bloggen

söndag 6 december 2009

Return to Wäckschö

Imorgon tidigt så drar jag återigen på kurs till Växjö med facket. På min lediga vecka dessutom, det känns lite tungt. Men är ju med ett skönt gäng, så det kommer gå fint. Ska därför inte jobba sista tolvtimmarsen inatt, det är ganska skönt dock..

Sitter nu i min lägenhet, fått ordning på tv och internet, bara soffan kvar... Två veckor över tiden, börjar bli bra le och kommer den inte snart vill jag ha ersättning..

I bakgrunden så är filmen Borat på tv400. Haha denna omtalade film har jag inte sett förut. Jäklar vad Sascha Baron Carter äger som Kazakstans 6:e kändaste man Borat och hans äventyr i USA. Faktiskt väldigt rolig, många låga könsskämt, men ändå roligt och hur han driver med usa varje sekund. Ibland blir det pinsamt, skämskudden fram för att i sekunden efter spontanskratta åt Borats idioti..

Dessa människor ska man umgås med
Min rum förra gången, för en gångs skull fick jag stort rum.

Mitt badrum var riktigt fräckt och hägklassigt



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar