Leta i den här bloggen

lördag 12 december 2009

Julfest!

Glömde ju skriva att jag för fulla muggar hålelr på att göra mig iordning för julfest med jobbet! Blir väl min första riktiga julfest, var ju med för två år sen i parken när det var cowboytema, men då var det jubileum istället för julfest, så räknas inte på samma sätt.. Förra året var jag ju på trevligt bröllop då kusin Linda gifte sig samma dag som julfesten var. Men bröllop är ju roligare än julfest. Men iår är det inge bröllop, utan det blir julferre med skift 5 och 3.

Strax efter 3 är det förfest hos El Blada. Med det gänget som vi är ikväll förväntar jag mej att det ska vara allt annat än tyst och lugnt :P..

Är lite kallt i lägenheten och duschen var inte den tätaste, ingen badrummsmatta när man duschar alltså!

Och när jag vaknade fick jag mej en chock: det snöade! Jag skuttade upp och blev glad, jag har längtat efter denna synen! Hoppas på mkt snö och att den ligger kvar tills efter julafton iallafall!
Nu börjar det se lite mysigt ut i lägenheten, speciellt kvällstid!
Mamma ska ha all cred för detta, hon sa att hon hade en överraskning åt mig med gardinerna, och jisses vad snyggt det blev! På väggen hänger även ljusbladet jag fick av emma, den passade ju perfa in!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar