Leta i den här bloggen

onsdag 23 december 2009

With a little help from friends, Dan före dopparedan

Dagen före dopparedagen och julkänslan börjar sakta komma, men inte fullt ut. Svårt då jag ska dra och jobba mitt i allt om en timme.. Känns lite surt, men sen när man tänker att idag är sista skiftet med skift 5, blir det inte lättare, men iallafall jag känner att man nu får njuta av dom sista 8 timmarna med gänget man varit med i 2½ år..

När jag sitter och skriver detta så spelas om och om igen Beatles - With a little help from my friends, för det känns som att den passar in så himmla bra idag!

Tack för den här tiden skift 5, nu går vi hem!
http://www.youtube.com/watch?v=EmOtWyjs8iU&translated=1


Slog in massa julklappar igår, och jag gör allt för att det ska vara originelölt och svårt att gissa vad som göms i paketen. Använder nästan aldrig julpapper, det är så tråkigt, ja kör med påskpapper, rosa, eller varför inte OT sporten som här nedan ;)
Mamma är fenomenal på att slå in klappar, såhär fint kan det se ut

Tradition att det är jag som klär granen, så även iår!

1 kommentar:

  1. Robban det ska vara du och skriva originelÖLt... =)
    Njut av ditt sista pass med skift 5, du vet vad du har men inte vad du får...
    Vi syns i kväll. KRAM

    SvaraRadera