Leta i den här bloggen

torsdag 24 december 2009

Feliz Navidad!

God jul och gott nytt vi vet vad vi har, men inte vad vi får, ja säger God jul och gott nytt år.. Hehe sorry, sjöng iväg på en julsång av Mange Schmidt ja hörde i förrgår..

Snart dax att börja julstöka, sen kommer dagen bara gå förbi i turbo fart befarar jag!

Ska vara tomte iår med, men iår har jag en liten suprice på G, är ju så varmt i tomte mask, och nu när jag har helskägg funderar jag på ett substitut, men vet inte om det kommer funka, det märker vi!

Här nedan är lite bilder från andra jular, dom tre nedersta är från förra året!

Julen 05, en av mina bästa jular som tomte, det ser ni ju bara på min utstyrsel, ingen traditionel tomte här inte.. Fått bli det nu när syrrans ungar kom, så inte ja gör att dom är skiträdda för tomten hehe..
Jul 08









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar