Leta i den här bloggen

lördag 12 december 2009

Soffan har LANDAT!

Ja ÄNTLIGEN har soffan alltså anlänt. Mkt senare än vad dom sa.... Men nu är den iaf framme. Myst i den hela gårdagen och är nöjd med den helt klart.. Slipper ätnligen ligga på golvet och se på min lilla tv.. Min lilla 42 tummare..
Och kursen i Växjö tog alltså slut i torsdags. Dom fyra dagarna gick mkt fortare än vad jag någonsin skulle ha gissat innan kursen. Jag hoppas jag har med mig massa kunskap hem, intressant var det och man fick lite aha-upplevelser ibland, och ibland fattade man nada..
Tror sällskapet av RIWS-gänget hjälpte till ganska mkt också att tiden i växjö gick fort och att jag nästan aldrig hade tråkigt.. Fyrlingarna som någon annan från kursen kallade oss ;)..

En klassiker från andra kursen i växjö kommer bli Obbla och Fiskehamn. Andra kursdeltagarna sa fel och tyckte vi var från Fiskehamn, vi var inte svåra att tracka dom för det hela kursen sen hehe.. Obbola var ena kursledaren ifrån, vilket jag kom ihåg, och nämnde för Sara och Sofie på vägen ner. Men dom trodde inte på mig, trodde att jag bara hittade på Obbola och bara skrattade.. Höll på ganska länge innan ja va så säker på min sak så ja sökte på wikipedia på mobilen, och vem hade rätt? Jo precis, och det fick dom höra resten av resan sen;)..


Vissa var överpeppade vid skolbänken
Medans vissa bara var törstiga..
Vi spelade bowling på onsdagskvällen. Jag har en väldigt udda bowlingsstil, siktar mkt och klotet går vääldigt långsamt fram. MEN, jag träffar oftast rätt, vilket syntes på poängen, näst bäst på kursen sammanlagt efter två serier;)
Såhär snälla var dom inte hela resan ;)

1 kommentar:

  1. SKITSNYGGT BRORSAN! Mamma e ju suveran, men det visste vi ju redan;) Soffan snygg, vill se den i verkligheten! KRAM

    SvaraRadera