Leta i den här bloggen

måndag 28 december 2009

Mellandagar

Det blev vinst på annandagen mot stjärnan med 5-3, men vi skulle vunnit med större siffror, vi hade spelet och målchanserna. Ljudet på min mick var otroligt bra, hördes varenda liten andning el sväljning jag gjorde, blev en lite kick för mig själv och såå mycket lättare att prestera bra med en bra bas och ljudanläggning!

Det börjades direkt efter slutsignalen diskuteras om vi inte skulle fira detta lite.. Sagt och gjort blev det hos finken i hans nya lya, som var schysst och fräsch. Det skulle bara bli en lugn liten tagning, men slutar med ett dundrandes party, fyfan vilken stämning och allas humör var på topp. Var nog ca 25 personer i finkens pentagon. Om jag inte skulle jobba tolvtimmars förmiddag dagen därpå hade jag varit kvar längre än runt tolv och kanske intagit lite mer alkohol.

Första festen med figeholmarna för mig sen i somras, så kändes kul att festa ihop med alla igen.

Tog tyvärr inga bilder från detta party, men om någon har några så hör gärna av er!
Igår var det då extrajobb på bruket, var trött som fan i slutet men tiden gick fort ändå som tur var.

Sovit som en gris inatt, låg nog efter med sömnen lite. Om nån timme blir det middag med några av herrarna från forna SP03a, vi brukar alltid ses ca 2 gånger per år, och jag har bara missat en gång. Vi blir inte så många denna gången tror jag tyvärr, lät som det bara skulle bli jag, hällis, oan o albert, eventuellt P. Får snart se vad det blir. Trevligt brukar det alltid vara iallfall.
Från vår första reunion o7, jag o albert

Hällis och Oan


Såhär många på vår reunion har vi aldrig varit som då. P, Albert, Roffe, Pernius, Calle, Tommy, Hällis och Oan


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar