Leta i den här bloggen

lördag 26 juni 2010

Trampa trampbåt med skumpa

Lördag och midsommardag. Den började med en hulkande Bläckan men vi alla var ganska bra slitna när vi gick upp. Inhandlade lite frulle på böda ica, 7 km kö, men det fick det vara värt antar jag..

Vid två skulle jag och Bläckan återigen möta strix, för att denna gången åka trampbåt och skjuta upp en flaska skumpa i båten. Vi har alltid med lite skumpa för att det blivit tradition och en kul grej.
Men wester skulle på gocart med sin släkt utanför byxelkrok vid tolv men sa att han skulle hinna till två.. Men inte gjorde han det.. Så jag fick SJÄLV trampa i en trampbåt ute på sjön och skjuta upp en skumpa medans dom filmade mig haha. OM jag visas på tv i höst kommer jag bergis vinklas som en ensamvarg som tar lite rusdryck då och då mitt på blanka dagen haha..

Men det var ett kul äventyr att filmas även om det inte kommer bli någon tv-tid. Nu har man testat på det också, man ska testa så mycket man kan i livet, för man har bara ett! Om man inte är jag då, för jag är som en katt och har nio...

Morgontrötta herrar

Vi hyrde en trampbil och åkte runt på campingen en timme.. Men där framme var det gjort för små barn, så åkte man över ett gupp gjorde det ganska ont i benen. Fråga finken här..

Vi drog förbi finkens föräldrar. Määds var på G.


Sen lirade jag bläckan och finken lite minigolf. Finken vann som väntat, jag god två, och ohjälpligt sist, ingen mindre än mr Bläck himself... Titt på han bare

Lite klapplek på kvällen

jag undrade vad jag just druckit..

Vi fick byta stuga på lördagen till en mindre och utan toa och dusch pga av att det var fullbokat.. Men det funkade bra. Det var det midsommaren det. En rekordvarm sådan!
Hoppas framtida midsommrar kommer bli likadana!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar