Leta i den här bloggen

tisdag 15 juni 2010

Back again??

Amanda och jag testade datorns webkamera precis när jag fick datorn.. Hade inte ställt in ljuset så bra då ;).

Nehe nu får jag skämmas så dålig jag har varit på att blogga. Och denna gången kan jag inte skylla på att jag inte haft någon dator.. För det har jag haft... Men inte suget att skriva helt enkelt..

Dagarna går på som vanligt, hoppas på riktig sommarvärme nästa vecka då jag är ledig.

Är ledig imorgon med, då har jag tänkt spendera den i duktighetens tecken... Det behövs städas, dammsugas, etc etc etc..

Men mitt i allt det ska jag ju så klart se lite fotboll, det är ju FOTBOLLS VM!!!!

Som jag har längtat, jag försöker se så många matcher jag bara kan, kanske inte alltid att man koncentrerar sig 100% på matchen, men kan vara skönt att ha i bakgrunden med.. Det är nu man märker vilket brinnande fotbolls intresse man har =)!

Första omgången är ju över imorgon så då börjar ju dom riktigt intressanta matcherna, då 3 poäng betyder allt!.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar