Leta i den här bloggen

onsdag 16 juni 2010

Duktighetens dag

Ja som jag skrev igår så hade jag en hel del planerat idag att göra i min lägenhet. Och trotts det fina vädret höll jag mig merparten inne och städade, tvättade, plockade undan grejer, plockade fram grejer med mera med mera. Finns smågrejer kvar, det finns det ju alltid, men får orka göra det imorgon kanske..

Som sagt, väldigt fint väder idag, kvavt och soligt. Tog mig en promenix förut, trodde att det kunde va svalt så jag tog med mig en tröja, det hade jag inte behövt göra..

Såg på Spanien - Schweiz idag i VM. Om tyskland - Australien var den hittills mest underhållande matchen, så var denna den hittills mest spännande. Härlig skräll av Schweiz, som jag innan denna matchen har höjt en varningens finger för. Och vems finger varnar fortfarande? Gissa...

Lagt in massa bilder från kamera och mobil som jag inte lagt in, vissa kort är sjukt nog från i vintras, och sen framåt.

Detta är från någon vecka sen när jag besökte syrran o hennes familj i stångehamn. Pelle, Amanda, jag och Hampus skulle gå och kolla på en ny väg som dom mosat fram. Hampe har börjat bli duktig på att gå nu, men det var inte alltid så lätt att lunka sig fram.
Om ni undrar varför jag blåser så mycket så är det för att det kryllade av mygg, och så trodde jag inte att det skulle höras så väl hehe..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar