Leta i den här bloggen

tisdag 27 juli 2010

Glömsk

Äsch, hade ju tänkt lägga upp lite bilder dels från besöket hos petra och från boastädningen i stångehamn i fredas.. Men sitter nu i figge med datan, och tänkte jsut lä'gga upp bilder. MEN jag har ju glömt kamean i min lägenhetn i ohamn... Så jag får snällt vänta tills ja kommer hem ti stan på lördag om jag har tid.. På fredag är det ju hamnfestival i figge, och traditionellt nog så ska farsans band spela. Jag ska både lyssna på dom och festa me figgepolarna p åsamma gång hade ja tänkt!

Vill inte berätta för mkt utan bilderna, men dagarna i skåne var riktigt bra, tiden går alltid för fort när man är med petra. Och när jag sedan kom hem från skåne samlades familjen i stånge för att som sagt röja i en av bodarna som inte röjts eller städats på över 40 år sa mamma. Det tog en heldag i regn, men vi klarade av det, och resultatet blev bättre än vad vi hade vågat..

Aja liten uppdatering, hoppas att det nästa gång blir i bilder..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar