Leta i den här bloggen

söndag 1 augusti 2010

Skåne - resume

Jaa nu har jag äntligen tid och lust att ladda bloggen med nya fräscha ord och bilder. Är ju över en vecka sen jag gjorde ett ordentligt inlägg. Men har inte varit hemma mycket el haft internet så det har fått vänta. Först blir ju nu att göra en snabbresume om mina dagar nere i Helsingborg hos Petra. Alltid lika trevligt att vara där. Nu bor hon ju i Helsingborg så det var där vi spendera den mesta av tiden. Men vi hann även med att besöka Sofieroslott och självklart besöka hennes familj i Dösjebro som traditionellt

Petras stora och fina kök
En borg mitt i centrala Helsing
Utsikten var inte dum, och då menar jag inte mej själv


Är mycket nöjd med denna bilden


Jag gör min vana trogen och lär känna lite nya polare



På stranden nere i helsing en tropisk kväll, det var kvavt och otroligt fint väder

Finn något fel på denna moppe ;)?


Petras tre fönster och ingång


Vid sofiero, lite otäck staty

Petra försökte komma emellan



I blomme



Dagarna där nere gick fort, för fort som vanligt. Så även min semester som är slut imorgon.. Mindre skoj...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar