Leta i den här bloggen

måndag 30 augusti 2010

Tuddiluuuuuuuu

Litet avbrott här, haft dåligt med bloggtid. Men nu är jag ju ledig i två hela veckor så ska väl kunna hinna med detta lite bättre nu! Om du som läser detta har missat det, så flyttar jag på torsdag. Till lägenheten bredvid, stor tvåa på 70 kvadrat, nästan dubbel så stor som jag har nu. Så kommer vara en dag av mycket bärande, förhoppningsvis ska vi klara av allt på bara en dag!

Fortsätter ta massa kort med min systemkamera, här är ett axplock!:

White flower
Cool barr

Gillar färgerna

Gult är inte alltid fult



Exotiskt










Gillar denna på något vis



Hur många gånger tänker man på denna termometer
i oskarshamn?





Man blir sugen










Kameran fångar dropparna fint


Udda vinkel


Väggmålning


Haha sikken coolish bil. Den Zer bra ut


Champagne?



Lågt att sitta?

Vy högt ovan



Mörk himmel





Det sägs att det är grymt ovanligt att hitta dubbelgula i ägget
jag fick det i tre stycken på rad !!!

1 kommentar: