Leta i den här bloggen

torsdag 12 augusti 2010

Testar kameran

Är ute och fotar det mesta just nu med min nya sýstemkamera.
Det har blivit roligt att fota igen, då jag kan ta bra bilder även när det är mörkt, och så kan jag ta extrema närbilder, det är nog det som är roligast just nu..

Var ute i två timmar nyss vid Gunnarsö och bara gick runt och tog kort på sådant vi svenskar inte lägger någon närmare blick på, tex svamp, kottar, barr med mera..

Men ibland står det still, vet inte vad jag ska ta på, men sen kan det abrupt ta fart igen..

Gotlandsfärjan på kvällen
Lägenheten by night

Ett par enkla löv


Tar skydd under ett träd



Gunnarsö



En brygga som är om möjligt ännu sneare än stångehamns..




Är nöjd med denna svamp med vy nedifrån


Boj



Barr

Jag var Taggad höhöhö


Inte så mkt rapport om vad som händer hos mig just nu, det kommer, men för tillfället är bilderna viktigare enligt mig :)

4 kommentarer: