Leta i den här bloggen

lördag 7 augusti 2010

Back in Växjö

Igår drog jag josef och krack och två till till Växjö för att kolla på Rix fm festivalen. Jag är inte så mycket för sådana festivaler, det är väldigt stelt, ung medelålder och ganska tråkiga artister. Bland dom kändare banden ikväll var Timoteij, Darin, Martin Stenmarck.. Så ni förstår..
Men det var en kul kväll i sen sommarvärme.

Jag passade på att ta massa kort med min nya systemkamera som jag köpte i förrgår. Är väldigt nöjd med detta köp, och det har blivit roligt att fota igen :).

Fin staty
Det var höööögt om man åkte denna

Timoteij kom


Denna åkte Josef och Krack


DAAAAAARIIIIIIN AAAAHHH




Denna man tog ett sjumilakliv


Lite fulla akrobater hade en egen show


Dom fortsatte


Krack hade snorturen att vina högsta vinsten

Här åker dom

Josef var lite tagen



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar