Leta i den här bloggen

onsdag 7 juli 2010

Afterwork partay

Denna sommaren har hittills varit grymt varm och skön med mycket sol. SNÄLLA låt det vara så dom tre närmaste veckorna med. Ett pass kvar fredag natt sen har jag semester. Tyckte jag hörde ett tjoho? Isåfall håller jag med.. TJOHO!!

Det blir att umgås med familjen en hel del i någon av sommarstugorna såklart, men att resa nån liten bit måste jag ju på något sätt göra..

Just nu käkar jag något lätt och tar en öl och laddar inför kvällens skiftfest, för att fira att vi snart går på semester. Kul grej. Vi ska vara hemma hos Lente i närheten av Dragskär. Vädret är ju kanon, så lär bli att sitta ute och snacka och ha det gött och kanske lite kubb.

Nu är det dags att göra sig iordning. hajhaj

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar