Leta i den här bloggen

måndag 12 juli 2010

Road salt

Feeling Hot Hot Hot! Idag har det varit lite molnigare än det varit på någon vecka. Men fortfarande kvavt och varmt. Men ska fortfarande inte klaga på värmen. Idag har jag inte gjort så mycket, man orkar inte det. Jo förresten, jag har äntligen skaffat hemtelefon. Så ni som vill nå mig kan nu också nå mig hemma, kan ni inte numret får ni be om att! Den har telefonsvarare också, ett lyx jag alltid varit fascinerad av sen jag var liten och det var inte så vanligt att man hade det.

Var och cyklade förut ute vid hamnen. Det är inte snö som ligger där. Det är troligtvis vägsalt eller något.Såg lite häftigt ut iaf
VARM!
Skrivit lite frågesport som familjen ska gissa på när alla är samlade i tvingsmåla på onsdag. Ska tillbringa några dagar där, kanske från och med imorgon. På fredag är det kristdalamarken, en tradition att vi åker på det hela familjen ända sen jag kan minnas då pappa haft/har släkt där.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar