Leta i den här bloggen

fredag 5 februari 2010

Solig fredag

Idag har det varit grymt fint väder! Man blir på helt annat humör och det bara drar i en att man vill ut. Jag var på stan i flera timmar med farsan för att hitta ett soffbord.. Det är verkligen svårt till min lilla lya.. Antingen är borden för breda eller för höga... Så får vänta lite till...

Har blivit lite förkyld, inte konstit då många i min omgivning varit snuviga , haft ögoninflammation med mera... Ingen bra tajming då Petra kommer idag och stannar över helgen. Grymt kul! Hon lär anlända när som helst antar jag.. Hoppas vädret blir lika bra imårrn så det går att göra massa saker ute.. Sen ska det bli lite ferre här med dom närmare polarna sedan gå ner till grannen hehe...

Figeholmsfestivalen två sommrar sedan, Pascal och Petra kom bra överrens
Förra sommaren när jag va på besök nere i skåne.. Taget vid landskronas hamn

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar