Leta i den här bloggen

tisdag 9 februari 2010

Snö från förr

Här är lite bilder från förra vintern, det var visst lite snö då med. Men den låg inte lika länge..





Har gått och funderat ett tag på om man skulle lägga ner lite energi och göra en ny musikvideo på en av Rains låtar inom en sanr framtid. Inte kommit fram till vilken låt eller hur videon ska se ut eller så, känner bara suget. Vill ju helst ha med låtskrivaren själv i videon också, men då vi inte längre jobbar på samma skift blir det svårare att uföra. Går det så går det.. Här är iaf den senaste som gjordes i somras. Nu efteråt stör jag mig på vissa småmissar jag inte klippte bort, att jag kollar in i kameran, döda sekunder med mera. Men är ändå ganska nöjd..
Would you save me - Painfaker



Wester har ju gjort en video om massa festhändelser 05-09, han ska ge mig det färdiga materialet inatt på jobbet. Han har pratat mkt om vad videon innehåller under sina 12 min. Måste säga att jag är bra nyfiken och har rätt höga förväntningar, även om han inte ville att jag skulle ha det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar