Leta i den här bloggen

lördag 27 februari 2010

Heeeees

Ja det tycks som om att förkylningen ALDRIG ska släppa.. Kännt mej tung idag och är hees som en kråka asså. Ni so mhört mig vet... Kände det på jobbet i torsdags, sen bröt det utt igår.. bara skönt att va tyst just nu med denna rösten;).. Har inte varit såhär hes sedan hultan 07, då var jag åxå sjukt hes.. Men detta är nog lite hesare ändå..

Kollade på damcurlingsfinalen inatt. Det är sjukt att en sport kan få fram så mkt spänning då jag skiter i denna sporten förutom var fjärde år på just OS. Då är den göörviktig.. Och vilken final det blev, så jämt och spännande som det kan bli.. Sverige vinner!!!! Kunde inte sitta still när dom tog guldet! Kanske den starkaste upplevelsen under hela detta OS för mig. Att slå Kanada i curling.. I KANADA!! Det är sjukt bra presterat..


En båt som fastnade i isen i hamnen
HAHAHAHA jag vill inte va ägare till denna bilen!! Såååå sjukt insnöad.. Firmabil var det på köpet...

1 kommentar:

  1. Hallå hesikråki:). Fina bilder! Ta de nu lugnt i kväll både med drickan OCH stämbanden. Tjoho

    SvaraRadera