Leta i den här bloggen

måndag 8 februari 2010

Skånebesök

Helgen är över och den har gått fort förbi! Petra var ju på besök och det är alltid lika kul när vi ses, som vanligt. Vi försökte hinna med en hel del på den tid hon var här, kaffe med mor och far, kollade på kjellskulle, kollade in stadens pizza och kinaresturanger och på lördagskvällen var det fest här hos mig. Blev lite trångt men humöret var högt hos alla inblandade och det var mycket kul.
.
Idag väcktes jag av ett sms från syrran som undrade om jag ville komma över på lunch. Jag tackar inte nej till lagad mat;), och det blev goda plätter och i gengäld försökte ja leka med Amanda men hon var inte på sitt bästa lekhumör idag. Var nog jag som var mer leksugen än hon haha. Sen ringde mor och far och då gick jag och lunchade med dom på fingerkroken haha.
Fint väder har det varit idag igen, det gör det lättare att leva bland all snö. Jag har nog aldrig varit med om så här mycket snö på så lång tid så man ska nog inte klaga då man nästa vinter kanske inte får se snö alls. Men visst är jag som dom flesta andra och vill nu ha sommar och värme och inte minst massa sol så man har en helt annan energi.
.
Ledigveckan är över och inatt börjar jobbet igen och fyra nätter framöver. Får se hur mycket bruket har ändrat på sej under en vecka, ibland hinner det hända mkt!
Petra hjälpte mig med min skrivare så nu kan jag skriva ut fina bilder och texter. Först var färgen grymt blek och dålig, men efter några timmars pill i inställningarna så verkar det som om jag fått iordning på färgerna någolunda.
Jag har en grej på skrivbordet som slumpar fram alla mina bilder så lät den bestämma vilka som skulle komma upp idag
.
Detta är från finkens 20årsfest i Höganäs
Denna är från Göteborg 08 då emma och jag var i götets hamn och åkte paddan och såg på massa sevärdheter


Jag och Milano var ute på en båttur sommaren 08 och detta konstiga enorma moln visade sig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar