Leta i den här bloggen

söndag 3 januari 2010

Se upp i backen

Var över hos syrran och hennes eriksson familj idag. Pelle drog med mig och amanda till Hjortberget för att åka lite pulka! Länge sen jag åkte, åkte ibland me amanda på snowracer, o nåra gånger på världens minsta stjärtlapp jag hade när jag typ var i amandas ålder... Var som att åka direkt på röven hahaha. Men det var kul att se hur uppspelt och helt slut amanda blev av den timmen vi var i backen.

Som sagt, Amanda blev lite trött, och på hemvägen var allt tungt..
Men allt som allt var ho nöjder


Ett skönt klipp från backen då Pelle & Am ska åka nerför. Men nån liten knatte med blå pulka har inte riktigt någon helikoptersyn och bara str och drömmer mitt i backen HAHA

1 kommentar:

  1. först tänkte jag, gud vilken brant backe, men sen märkte jag att glidet var ju fruktansvärt dåligt...
    //Linda

    SvaraRadera