Leta i den här bloggen

torsdag 28 januari 2010

Mitt livs snöigaste dag?!

Ja idag/inatt har det ju snöat någon fruktanvärt och igår. Det är sjukt mycket snö. Har nog troligtvis knappt aldrig sett så här mkt snö på en och samma gång. Ganska coolt. Men man kommer knappt fram någonstans och blir blöt om strumpera. På jobbet höll jag på att fastna flera gånger med den lilla eltrucken och fick ratta höger sen vänster om och om igen för att komma loss.

Ofta på oddset igår. Jag tippade hockeyallsvenskans 3 säkraste matcher: Att mora skulle vinna över ik, leksand över troja och malmö över örebro.. ALLA tre förlorar.. Lagom oväntat och surt, där rök dom 30 kr:erna ;)..



Jaha syrran hade fått nån sorts award på sin blogg som hon skickade vidare till mig.

Kreativ Blogger hette det och är om man har en fin blogg antar jag. Inte för jag anser att min blogg är något vidare men då syrran inte hade så många kuliga att skicka till så blev det jag hehe. Iochmed detta ska jag alltså berätta 7 intressanta fakta om mig..



Öhh jaha va kan det bli.



1. Står i mål på bandyträningar ibland i Bk Bores a-lag trotts att jag knappt kan åka skridskor



2.Hade ett tag på vallhalla knall-ljusblåa linser, dels på skolfotot. Såg såklart onaturligt ut men coolt ansåg jag.



3.Är dålig på att simma



4. Har aldrig åkt skidor



5. Skulle varit speaker på en damlandslagsmatch i bandy 05 i vetlanda eller nässjö, men drog istället iväg med massa polare till danmark/tyskland.



6.Fick inte göra lumpen pga dåligt knä och för många hjärnskaningar. Ville hur eller hur inte göra lumpen hehe.



7.Har inte bilkörkort men truck-körkort

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar