Leta i den här bloggen

söndag 10 januari 2010

Gamla kort kan bli som nya

Bore - Fredriksberg igår, och vinst med 7-2! Oerhärt skönt mot jumbolaget, men vi hade kunnat vinna med mer, och hållt nollan! Men seger är seger, och nu väntar två helger med 4(!) viktiga måste-matcher! Tufft schema när andra lag inte vill spela på utsatt datum..
Liten lagfest sen på kvällen också, var bra röjj kan man minst sagt säga
Har bilder från igår, tar det en annan dag. För jag köpte ju en scanner i fredags, så jag har idag suttit och scannat in en bråkdel av massa gamla foton! Hög nostalgi!
Syrran och hennes Erikssonfamilj kom förbi förut, och det blev mat o kaffe, och fixa igång scannern, vilket inte var det alldeles enklaste!
Ett litet axplock:
Syrran och Pelle för sisådär10 år sedan!


Klassresa i nian till göteborg!
Det vill säga 2005 eller något sådant.
Varken jag, Mange, Mickebiff el tobbe ser så gamla ut hehe


Vet inte vilket år, men det är i gamla lägenheten på Nygatan iaf.
Så det är väl ca 7 år sedan!
Haha kolla inredningen, i ett så kallat pojkrum


Jag när vi är på Gotland, och nått ställe med massa sagofigurer.
Mitten av nittiotalet antar jag, får fråga mamma om årtalen känner jag hehe


En skön semesterbild
Skärgården utanför vår sommarstuga Stångehamn


HAHAHA
En ung Wester innan han försökte sig på hiphop och Hårdrocksmodet!
Detta tror jag är när han slutar sexan!

3 kommentarer:

  1. Hehe, var det du som var föregångaren till lilla Brumma? HAHA sommaren 1992 gissar jag på. Kul med så snygga bilder...noot!

    SvaraRadera
  2. Hmm, man får nästan intrycket att DU lagade och bjöd på mat och kaffe... :) ;)

    SvaraRadera
  3. Bilderna är ju snygga, däremot är kanske enstaka personer på korten lite tveksamma på den fronten ;)

    SvaraRadera