Leta i den här bloggen

fredag 26 mars 2010

workweekend

Jobbat fredag natt, sitter nu och mornar mig och ska käka lite innan det blir bruxet igen..


Yrheten är inte helt över.. Men var hos doktorn i torsdas och han sa att jag var typ frisk, vilket jag inte tycker jag helt är, men han hittade ingenting iaf.. Natten funkade ganska bra, var bara yr i början sen gick det bra..


Natten blir ju en timme kortare också, tackvare sommartiden, ska bli skönt att det blir ljust lite längre på kvällarna..


Har laddat hem ett inspelningsprogram så man kan göra egen radio, jag testar, det är svårt i början, mkt knappar och mekanik men jag testar mig fram.. Hoppas jag kan lägga upp färdigt mataerial här sen, gick inte så bra nu tyvärr... Men får se om det går att fixa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar