Leta i den här bloggen

fredag 12 mars 2010

Candy Rain

Idag har mor och far varit här och fixat lite.. Satt upp gardiner och fixar skivor till garberob med mera.. Disakt och tvättat har jag gjort idag med!

Lyssnade förut på Pauline Kamesewu:s skivdebut för massa år sen: Candy Rain. Detta var en av dom första skivorna jag laddade hem, på den tiden var det lagligt att göra detta ( Det ni 90-talister). Det är en riktigt bra skiva, med vissa riktigt bra låtar som aldrig fått någon uppmärksamhet, väldigt synd. Nu på sistone är Puline mer känd genom melodifestivalen och Sucker for love, som också den är bra. Skönt jazzigt,svängig pop á la 00-tal var skivan iaf.

Imorgon är det Bores årsfest. Ska bli kul! Det brukar alltid bli rätt vilt på dessa fester då det är ett härligt gäng som samlas. Jag har inte festat i figge på evigheter så det ska bli kul. Nedan är lite bilder från tidigare årsfester. 08 var det ingen årsfest pga svalt intresse, dåligt dåligt. Men 07 och 09 var det mkt folk anmälda och fester därefter. Hoppas på det imorgon med!

Förra året, jag fick låna Jonsas keps!!
Jonsa och hans keps och Milano smög in i slutet av festen. Snål som han är vill han festa men inte betala inträde;).. Så han kom kl 12, gick all-in och klockan halv 2 var han dyng och gick hem. HAHA

07! En rysligt rolig årsfest. Min frilla var skönt hippig. Bara att ha bandana på bores årsfest är historisk! tror ingen annan nånsin haft det :P..


Riktigt skönt bord satt jag vid me! Jag vann förövrigt på bingon sen, mina fina stora vinglas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar