Leta i den här bloggen

söndag 1 november 2009

Den stora smällen

Firade syrran i lördas med trekamp på Big Bang i stan! Bowling, Lasergame och dansmatta stod på schemat. Vi var uppdelade killarna mot tjejerna.
Killarna vann överlägset bowlingen tror jag, där jag sammanlagt kom trea(dvs mkt bättre gick det än när jag bowlade med jobbet förra vintern). Sen var det dags för kanske det roligaste då, lasergame. Tjejerna var lite skadade så det var 4 tejejr mot 6 killar. En kille fick gå över, ingen ville. Jag gick lite motvilligt över till tjejerna ska jag erkänna men ångrar mig inte en sekund efter att matchens 20 minuter var över.

I början såg jag att vi låg under med hälften och kände fan va surt. Men sen hände något, jag bland annat gick upp och var bara offensiv samtidigt som Pelles systrar ångade på och vips så vann vi lasegamet, jämt, kanske vann med 50 poäng bara, men ändå en seger.! Grymt skön revansch för tjejerna kan ja tänka mej, och även för mej som fick byta lag till dom på förhand slagna damerna. Kom trea sammanlagt i lasergamet.

Tredje grenen var dansmatta. Kul men grymt jobbigt. Jag var återigen över till killarnas lag, och denna gången var det killarna som var grymt nederlagstippat. Men återigen en skräll och killarna vann. vann därmed även sammanlagt med 2-1. Men jag var den ände som var med i det vinnande laget i alla grenar hahaha. Denna tur jag hade denna kväll kommer jag inte ha när jag ska till Big Bang igen på onsdag, då med jobbet. Då lär det gå tvärtom mot alla dessa rävar jag ska möta hahaha.

kvällen avslutades med mat på big bang och sen fest hos pelle och mia. Apollo blev sista destination. Summa sumarum en rolig dag/kväll och kul att umgås lite med Pelle och mias polare som omväxling!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar