Leta i den här bloggen

onsdag 26 augusti 2009

26 Augusti

Snörvel! Ja det verkar inte bättre än att jag håller på att bli förkyld. Vaknade flera gånger inatt av att jag hade slem och grejer i halsen. Sen har jag hela dagen gått med ont i halsen och täppt näsa, inge roligt alls på ledigveckan, sån tur jag har!

Var i stan idag och softade lite för mej själv, och framförallt, jag köpte en ny mp3! Den gamla jag hade var helt krack, glapp, kunde inte se displayen, och för lite minne. Är nöjd med mitt köp och tog en långpromenad efter Bore träningen bara för att lyssna på tonerna från den nya mp3:n.

Bore träning idag med alltså, försäsongen går fort, snart blir det ispass. Truppen kämpar som fasiken, så sjukt kul att se hur en ny bra tränare kan få så många att ge precis allt på träningarna. Målsattsningen iår är ju att gå upp, och jag hoppas så innerligt att vi gör det! Att man kan få vara med om en riktigt lyckad Bore säsong för en gångs skull!

Nehe, snart dax för ett dubbelavsnitt av danska Paradise Hotel 4! Finalvecka, och ja, jag har blivit helt fast vid detta program.. Trodde jag ju inte för ett tag sen hahah..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar