Leta i den här bloggen

tisdag 25 augusti 2009

25 Augusti

Har nu ledigvecka efter en tung 12timmars helg. Lyckades med bravaden i lördas att försova mig till nattskiftet som börjar kl 7. Sov alltså från 08.00 till 19.20, och har fått välförtjända pikar för det. Haha fattar inte hur jag kunde sova så länge men jaja..



Var och tittade på Krokstorp, klubben med lös i fredags mot osakrshamns ubk, blev tillsist förlust med 1-3, inte helt rättvist men vi har haft svårt för dom iår.


I torsdags var hela familjen ute i stångehamn, vi badade och grillade och det var trevlit!


Kul att Amanda har börjat prata väldigt bra nu, så nu kan man skoja med henne för fulla muggar. Hon är troligtvis en av få 3-åringar som nästan förstår sej på ironi, undrar hur det kan komma sej?*host* hahahaha.


Idag var det ju Ik Oskarshamn mot Örebro i en träningsmatch, som slutade i storbråk, vetifan om jag sett sånt hockeybråk live förut, och då på en träningsmatch hahaha. Men påväg till matchen trodde jag ett tag att jag skulle bli fösenad. Det hade skett en mc-olycka på E22an och kön var enorm. ENORM. Ändå från virkvarn hill till fårbo och förbi. Fastnade i fårborondellen i säkert en halvtimme, och kom in till stan 40 min senare än vad beräknat, men jag hann iaf till ishockeyn.


Hur går det då med min lista: Sveriges 500 bästa rocklåtar genom tiderna?
Jo tack som frågar, det går stadigt frammåt, passerat 300 st nu, vet fortfarande inte om jag kommer upp i just 500. Beror på om det finns så många låtar el om kvaliten skulle bli för dålig eller om jag helt enkelt inte orkar hitta hela 500 st. Är hur som haver stolt att jag redan nu iaf hittat 300, och har fått endel tips av Mr Rain, så ska nog kunna fylla på listan ännu mera!!
Har även så smått och på ett mycket tidigt stadie funderat lite med Rainer om en ny musikvideo. Ingen ide att jäkta fram ideér och liknande men när man väl tar fram kameran och ska skapa så blir det alltid riktigt kul och en kick!





Arena Oskarshamn, Ik mot Örebro, ca 600 pers

Kif mot OUBK.Grym bilkö på E22an som sagtJag skulle stå på händer, titt så dukti ja ärHampus är redan kameran

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar