Leta i den här bloggen

lördag 8 augusti 2009


Hampus dop

Cooling. Bakom mina solglasögon kan jag va mig själv


Soliga hälsningar! Solen verkligen gassar ute, men jag brände mej lite lät ute på Blåsudd igår me Josef, så känner att jag inte vill sola så mkt idag =). Varit fullt ös sen ja skrev senast. Var hos syrran o hennes familj i Stångehamn från söndag till tisdag. Lördagskvällen innan var det fest och ganska hård sådan hos Råååban. Så var inte i så laddad på söndagsmorgonen att cykla ändå ut till stångehamn. Men det var det värt när man väl var framme. Syrran är ingen bra väderleksspånare, sa att det skulle regna alla dagar jag var där. HA! Strålande sol alla dagar haha. Dagarna gick väldigt fort och var kul, fick leka en hel del med Amanda vilket alltid är kul. Njaa kanske inte så kul kl 8 på morronen när man e trött, men annars funkar det haha.






Kanonväder hela veckan och igår var ja som sagt ute me Josef vid hans sommarstuga blåsudd o badade o solade, grym sommarkänsla. Sen när vi lagom kom hem vare bara att steka en burgare och sen vare hamnfestivalen i Figge. Kul kväll och det blev sent. Skapligt trött nu. Varit ute på sjön me Milano idag i 2 timmar med, höga vågar,stekande sol och skvättande vatten, det var gutt och svalkande. Ikväll blir det för ovanlighetens skulle lugnt.






1 kommentar:

  1. Gällande väderleksspåandet lägger jag skulden på Pelle som kollar aftonbladets lokala väderprognoser vart femte minut. Väderexperterna menar att det är svårt att ge så exakta prognoser så lokalt. Så det så=)

    SvaraRadera