Leta i den här bloggen

fredag 3 juli 2009

3:e Juli



Just nu när jag skriver så faller dom första dropparna från himmelen sen evigheter känns det som. Har brottats med ond solbränning sen måndas. Vet inte om jag varit såhär rödbränd förut och på gränsen till frossa i måndas o sovit dåligt i några nätter då det svider. Otrolig solklåda skedde i förrgår med, bland det mest irriterande jag varit med om. Nu börjar huden flagna och under så svider huden på nytt. GUTTANS!

Var hos tandläkaren igår, såklart inga hål, kommer inte ihåg när jag senast hade det. Men en liten tanke jag har: När man är hos tandläkaren ska allt vara så sterilt och hygieniskt med handskar munskydd vita kläder osv. MEEN, är det då inte lite motsägelsefullt att dom flesta av damerna går barfota med tofflor då? Stör mej på detta fenomen. Om det nu ska va så hygieniskt i dessa varma tider så lite strumpor skadar väl inte?





I måndas var det lördag och tog lite oskyldiga me Josef på dagen och sen på kvällen besökte jag Rainer som va på besök i Figge i bruketstugan. Trevlig var det och galna upptåg





Rainer vid "DEN VITA PYRAMIDEN"

Josef och Rååban innan lite sjögrillning

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar