Leta i den här bloggen

lördag 25 juli 2009

25 Juli

Sitter och gör mig iordning, ska snart åka på dop i oskarshamn då systersonen Hampus döps. Hampus John Milton Erikzzon. Och själv ska man bli gudfar/Fadder. Ett förtroende uppdrag! Bara att tänka i kyrkan att detta är en vanlig IK match så ska detta gå bra.Men lite uppoffringar får man allt göra, har fått klippa mig kort, det har jag inga problem med. MEN, var tvungen att raka av ALLT mitt skägg, känns grymt ovant, då jag näst intill alltid dom senaste åren iaf haft lite strån på hakan. Nu är det helt kalt, hoppas dom förstår vilken uppoffring detta är för mig HAHAHAHA.


.................................................................Min nya look!............................................................





Planerna för ikväll är fortfarande ovissa. Antingen blir det stan med Josef o Råååban, eller Strand med Wester och SSG, men där kvarstår endel problem att lösa. Tredje alternativet är ju att sitta hemma. Får se vart det lutar åt, just nu väger alternativ lite tyngre.



I onsdags var det Hamnfestival i Figeholm, kvällens Liveband var Kurt och hans vänner, där Farsan är en av stöttepelarna. Kvällen bjöd på hejdundrandens fest, och efterfesten hos Finken var toppet över Ö:et. Riktigt länge sen ja hade en sån kul festkväll (Hultan ej medräknad). I Stort sett allt hände väl den kvällen, bara tokigheter och alla var glada.

Finken var inte så kameravan.

Matrosen o Sergeanten.

Dagen efter på torsdagen blev det en fnissdag hos Finken, vaknade upp där så han o ja städade lite o så, sen kom Josef o sneare drog vi till byllan o marsöfiskarn. Trötta, halvbakis o dyligt, ja då skrattade vi i stortsett hela dagen, perfekt dagen efter. Fanns många händelser dagen efter att smälta o berätta för varandra HAHA.

1 kommentar:

  1. Ska du inte blir GudMor?:O
    Rojfen du ska tä me oss ikvälla

    SvaraRadera