Leta i den här bloggen

måndag 22 juni 2009

Midsommar resumé

Tjoho tjaha. Trodde jag skulle hinna skriva lite innan det blev midsommar och öland men nej tydligen gjorde jag inte det. Var på Böda i en hyrd stuga tillsammans med Finken Ea Wester o Macke T. Måste säga att stuga och böda vinner över tält och köpingsvik denna gång o kanske blir det även såhär nästa år! smidigt att kunna ta båten från ohamn till byxelkrok o sen nästan vara framme! Många sköna grejer blev det och en hel del klassiker och många lär man ha glömt. Men Mackes tror jag just nu är höjdaren då han mitt i natten bara pratar om alkohol och frågar mej vilset om vi inte har lite sprit som han kan grogga med hahaha. Normalt brukar man grogga med läsk men nejnej ;). Nedan här kommer lite av alla bilder jag tog som blev tillslut runt 350 kort =O! bra jobbar Rolf och jag tog så mkt kort att ja tillomed överraskar mej själv, men bara lite =)..













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar