Leta i den här bloggen

måndag 8 juni 2009

8:e Juni Helgresumé

Har varit en bra helg som gått väldigt fort, ja för fort. På fredagen steg ja upp tidigt efter att ha jobbat natt, åkte in till Ohamn o handlade lite på det vuxna apoteket och såg sedan på årets studenter som åkte runt i centrum och tjoade. Men tycker faktiskt det var lite dåligt drag, kan kanske varit pga det kyliga o regniga vädret men heeey, det ska ju inte stoppa dom.

Drog senare på kvällen till Tom och spelade GH med honom och Finken. Lirade behärskat på basen, lät det bli grooovy.

Sen avrundade vi kvällen hos Klerk, där dom flesta av oss var trötta och det blev ingen sen tillställning.

Lördagen var fint väder och jag kastade lite frippe me Josef tillsammans med några bertils.

När kvällen började närma sej drog ja Josef lillwester o john ti stan och kollade på Sverige-Danmark, men det var ingen höjdare och det blev lite tröstdrickande. Drog runt på lite fester sedan och summa sumarum var det en riktigt kul kväll som var händelserik.

Jag var på partymood!



Och idag var det åter till arbetet, gick hem tidigare då ja skulle till kirurgen och operera bort ett födelsemärke, råkade somna mitt under allt opererande hehe.


Var ute och gick i blötan förut, och träffade på denna svan som smugit upp på land vid kajen.

1 kommentar:

  1. "Efter opererandet var jag så fikasugen så då drog jag till syrran och tiggde till mig lite kaffe o kaka ;)" Hihi kram på dig

    SvaraRadera