Leta i den här bloggen

tisdag 9 juni 2009

9:e Juni

Tjolahopp, nyss hemkommen från att ha spelat match med Krokstorp herrar mot Krokstorps damlag. Ja det var en prestige match, och vi killar sa att om vi inte vann denna så fick vi nog byta hemmaplan furulid mot nått annat. Damerna tog chockande nog ledningen efter några minuter men ordningen var snart återställd och matchen slutade till slut 9-1 till oss herrar. Matchen var bara 2x35 minuter och inte för att det ska låte kaxigt, men hade det varit full tid hade nog siffrorna blivit lite mer. Gjorde inge mål men fick iaf 2 assist, vilket ja får ta med mig i den positiva ryggsäcken. Men tjejerna imponerade ändå lite, dom gick hårt in i närkamperna vilket jag fick känna redan i början då ja blev stämplad hårt på mitt nageltrång. Mmmmumma...
Skulle va kul med en retur, och med detta fick vi årets första vinst;), och göra lite mål.

Innan jag drog till matchen var syrran amanda o hampus hemma, tyvärr hann jag bara träffa dom i trekvart, får bli mer snart.

Amanda flummar på balkongen.

1 kommentar:

  1. Juste bild på Amanda. Hon kommer att älska dig för den om några år... :)

    SvaraRadera