Leta i den här bloggen

söndag 6 mars 2011

Bra lördag trotts sömnproblem

Ja ni som hänger med i bloggen vet ju att jag hade lite sömnproblem natten till lördag och vaknade klockan tre och kunde inte somna om förens klockan 7. Detta gjorde att jag var ganska besviken över starten på lördagen. Vaknade lite innan tolv sen av att solen värmde upp mitt sovrum något enormt och det kändes som en bastu. Otroligt seg var jag, men det fina vädret fick mig att gå upp.

Gick till domus och tippade stryktipset, denna gång blev det bara 8 rätt. Av en slump träffade jag farsan där, han skulle ju till mig efter att han lämnat in trav, så vi drog till mig en kortis. Sen tänkte vi att vi skulle kolla någon period på J20 ik mot västervik. Såg andra perioden, och deras fartfyllda spel gjorde att pappa och jag blev sugen på att se fler matcher med dom.

Men tredje perioden var vi inte kvar till, vi skulle till syrran en kortis.

När jag var vaken på morgonen passade jag på att ta kort på soluppgången. Mycket nöjd med dessa kort. Inte gjort något alls med dom, kameran gjorde jobbet.





J20 som sagt. Med nya blixten och macro objektivet kom jag väldigt nära och bra ljus, så sport kommer jag nog att fota rätt mkt framöver, fick många bra actionfrekvenser, men lägger bara upp någon just nu.



Snacka om att dansa på mållinjen




Ik-spelaren sätter skridskon i skrevet på v-vikaren





Stilstudie






Fint pannband





Mor och dåttäär



Denna sötunge ska man alltså vara morbror till





Sen på kvällen hade jag en liten tillställning med GC-gänget + Milano. Riktigt bra fest, humören på topp och kameran lockade ur det bästa ur folket.


Blev en del bordshockeyspel. Jag blev obesegrad. Vann med 9-3 och 5-3 mot Milano, 5-0 mot Krack och 5-1 mot Josef. Finns det ingen mer som vill utmana mig ;)?



Milano hade en lite egen stil vid spakarna




Jag undersöker vad som finns inuti burken

Trubadur afton




Sen idag var jag ute och gick med syrrans familj och sen hängde med dom hem och fick mkt god kebab, och två hemgjorda såser av Brasilianaren Pele, suveränt goda.
Kommer den gå i?



JAAAAA det gjorde den

Lealösa handleder






Hampus övar på att dyka


Tre barn i en soffa


2 kommentarer: