Leta i den här bloggen

söndag 9 januari 2011

Se upp i nacken, tusen hål i backen

Igår var jag och Mia, Pelle, Mandis, Hampe och Pelles kusin Göran vid Hjortberget och åkte lite snowracer. Trotts att det var någon plusgrad, lite regn och i allmänhet blött, och jag blev opepp innan av detta så blev det riktigt roligt när vi väl började åka! Hade med mig kameran och fick in en hel del mycket roliga kort. Roligast blev det när kusinerna åkte snowracer ihop!

Jag och Mandis åker snabbt
Hampe: Men jag vill ju också med!

Denne lille söting skall man tydligen vara gudfader till :)


Naaeej Päällä däittaa kåmmäär gåu åut häälväättääääää







Hur kör du blindstyre






Göran masserade Pelle ganska hårt samtidigt under turen. Pelle njuter






Göran trodde han kunde surfa på en snövåg







Pelle lyckades kasta av mig med när jag skulle åka med honom.














Sen hängde syrran med mig och skyfflade fram min cykel som är begraven under snö. Gick lättare än vad jag trodde att få fram den frusna cykeln. Det är den tredje från höger.
Syrran hjälpte mig också med att lägga ut min nya matta jag köpte på Ikea med Wester.










Tungt att bära.








Den var ju så full av snö så gjorde som min pappa rådde mig att göra: Ställa den i badkaret, och det funkade fint!


Sen avrundades kvällen hos syrran där hon gjorde hemlagade jättegoda hamburgare med massa på, det skall ho ha cred för. Blev också en hel del mario Kart på Wii, vilket var kul, och vann väl en del men inte alltid, dom har ju fusktränat.
Summasumarum var det en mycket bra lördag och suget efter att åka mer pulka är kvar:), hoppas man hinner någon mer gång innan snön är borta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar