Leta i den här bloggen

onsdag 26 januari 2011

Isfläckera

I fredas var jag ute och gick med syrran runt Rödsle och Döderhult, en rask och bra promenad över ett stort område. Vi skulle avsluta vid en lekpark för att ta flummbilder på Mia, och när vi är klara så halkar jag på en isfläck och ramlar med knät i en gräsfläck fullt av grus(!). Hur ofta är en isfläck och gräsfläck precis bredvid varandra? Jag lyckades hittia en iaf.

Sen efter fem kom mia och hennes familj till mig, åt kinamat och spelade gammal hederlig bordshockey! Pelle vann väl denna turnering denna gång, men vänte bare.
Dom fick motvilligt se på På spåret hos mig, dom vill ju annars bara se lets dance.

Samma natt vaknar jag klockan 4 av att halsen svider och det är en stor klumpi den, näsan är helt täppt och huvvet tungt och kunde inte somna om.. Så har sen dess varit mkt förkyld, och tappade i måndags rösen också, så har låtit som en skadeskjuten kråka sedan dess.


Hehe lite makaber kanske men en talande bild

Döderhultarn


Är det taget ur en skräckfilm? nej det är bara döderhults kyrka














Dööööhh hööö

















Lade colan i frysen lite för länge, så när jag öppnade så exploderade den, och det var sen svårt att få ur coleeee

1 kommentar:

  1. Va va d för rösen du tappa? Stenrösen? Ha, ha.

    SvaraRadera