Leta i den här bloggen

onsdag 19 januari 2011

Hamnbevakning


Skönt januariväder och jag tänkte jag skulle ut och gå lite och kanske ta något kort. Det slutade med att jag gick hela hamnen runt, ända ute vid liljeholmen. Så en liten promenix blev 2½ timme. När jag kom in i värmen tjocknade huvvet till och en jobbig huvudvärk kom ganska snabbt. Mkt vatten, mat och lite vila gjorde dock att den försvann mer och mer.


Gick sedan till syrran and her family och lirade MarioKart och låste upp några nya bilar och figurer. Men nu är det svårare att slå pelle o mia, dom fusktränar ju detta ganska mkt just nu så får finna mig i att bli trea en hel del. Det är 32 banor i spelet, men man kör igenom dom ganska fort, så 8 till hade inte gjort något.
Jag fick ihop en del bra naturbilder tycker jag under min upptäcksfärd. Testar här att ta allt i svartvitt el nostalgiskbrun. Blir mer tidlöst om inte färgerna finns med. Dessa kort skulle likaväl kunna ha tagits på 70-talet, och inte varit någon större skillnad

Någon optimistisk person som säkert hoppas att isen smälter snart



































Fåglarna blev som helt galna när det äldre paret gav dom lite torrt bröd.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar