Leta i den här bloggen

måndag 11 oktober 2010

Gubben i lådan

Igår var i lite i bakstyggens tecken i början utav dagen då jag hade lite fest på lördagskvällen, det va nice iaf. Så på söndagen hängde jag med syrrans familj till björnhult på tipspromenad. Kom på inte top tre denna gången tyvärr..

Sen lirade vi lite rockband och olika spel på wii tills mamma o pappa kom och var barnvakter. Inte till mig då, utan till Amanda och Hampe. Jag lirade lite bowling på wii mot mor och far, som visade sig vara riktigt bra på det. Hade jag inte råkat stänga av wii:et mitt i pappas spel, hade han haft en riktigt bra serie på gång.

På femman igårkväll visade dom ju en av filmhistoriens bästa film(er) någonsin, Indiana Jones. Kan inte tröttna på dessa filmer, och ettan är ju en milstolpe i filmhistoria. Såg första halvan hos syrran, sen följde mamma o pappa med mig hem till mig, och vi kollade på resten av filmen hos mig. Till och med så farsan kollade klart på filmen, han som typ kollar på en film vart åttonde år och då ska det vara krigsfilm. Men det är ju lite nazzar med i filmen så kan ha varit det som lockade;).

Björnhult promenad
Ett galet får som vi först inte förstod varför det inte fick vara med dom andra utan fick vara själv. Vi fick snart se att detta får var väldigt ostabilt och skulle hoppa på oss om det inte vore för högt för den upp till oss.

Titt tut


Höst stämning



En liten baksupen pöjk




Här sitter jag i min ensamhet i väntan på resultaten

Hampe skaffade lite ludna nya polare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar