Leta i den här bloggen

tisdag 19 oktober 2010

Dessa tider nu

Här kommer lite bilder från helgens firande av farsan Mille. För min del blev det inte som väntat. Blev dyngsjuk under helgen, och på lördagsnatten hade jag en av mina värsta feberattacker som jag kan minnas. Är därav hemma från jobbet, hoppas jag blir bättre. Men det är ju på rätt väg, i helgen hade jag otroligt täppt näsa och ont i halsen och rösten dog. Hade ingen röst att tala om, bara skatläten. men det börjar bli ordning med det med nu..

Här är min vältränade syrra, ett bra kort anser jag.
HAHAHA vet att det inte är en schysst bild, och Hampe lär hämnas för denna om 15 år, men asså detta kan vara bland dom roligaste kort jag tagit. Dels hans min, men kolla noga på hans dregel som fångats i luften!!!!

Han vi firade på Dolce Vita. Maten var mkt god, som brukligt där. Jag fattar inte varför alla klagar. Farsan fick sav mig sportupplevelser då han inte uppskattar så mkt gåvor han inte kan använda. Så gav han sportkort jag gjort själv, med gratis inträde på diverse sportarrangemang som vi ska gå på ihop då vi båda gillar att kolla på sport live.


även detta kort blev bra


Motljuskort i kalla hamnen





Amanda ville bada





Hehe ser ut som Hampe blir lite djurisk



Det har inte blivit mkt aktivitet under dessa sjukdagar. Mkt sömn, sett mycket film. Sett nya Robin Hood, Kick-Ass( som var GRYM, helt oväntat, och jag som trodde det var en barnfilm, ICKE, mycket blodig superhjältefilm), och ska nog se zombieland ikväll..
C ja



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar