Leta i den här bloggen

måndag 15 november 2010

Tyskland - Burg

Kom hem sent i söndags efter en helg i tyskland. Sov över i en liten by som hette Burg. Självklart köpte jag en del alkohol när jag ändå var där nere. Resan gick helt ok faktiskt, ditresan gick fort, hemresan lite segt. Fördrivde tiden i bussen med att läsa i Nikki Sixx boken a heroin diaries. Hade läst halva boken innan jag åkte. Sen ville wester att jag skulle läsa högt ur den, vilket ledde till att jag läste runt 200 sidor högt för honom och läste ut boken HAHA! Grymt bra självbiografi av Mötley Crue basisten! Ska snart gå på Slash egna biografi också.

Endel av det jag köpte
Wester fryser på båten till helsingör

Starksprit


Även i tyskland har dom hundar


Pensionären.Sov mestadels av resan





Coolt hus mitt imot hotellet





Närgånget






Gravplats bredvid hotellet





Tysk kyrka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar