Leta i den här bloggen

tisdag 16 november 2010

Böda Camping

Jaha igår gick tredje avsnittet av serien Böda Camping. Och enligt reklamen på femman skulle vi från Figge vara med, med tanke på att dom visade kort från när jag satt i trampbåt.

I precis mitten av programmet kommer då vi fram. Lite kort från resan på båten där halva gänget var bra berusat och sen var fokus på när jag ska sitta i trampbåt.

Det blev ganska hårt vinklat. Ganska ironiskt att dom vinklar mig som en strandraggare då dom som känner mig, vet att jag verkligen INTE är sådan haha. Men trotts att det var klippt som det var, så behöll dom mycket av humorn och klippet blev kul! Har varit dåligt med humor i programmet, men här fanns det mycket av den varan.

Efter klockan 8 har min mobil, facebook och msn gått ganska varm, och dom flesta har tyckt att det var ett roligt klipp men undrade såklart också hur mycket som var sant.

Får nu vänta och se om vi dyker upp något mera.. Man vet ju aldrig, men nu är ju Raggar-Olsson tillbaka, och då kommer ju det mesta av programtiden kretsa runt denne man. Vilket inte är fel då han enligt mig är seriens behållning! En blivande kändis har dom skrovlat fram där!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar