Leta i den här bloggen

tisdag 16 augusti 2011

Bloggen LEVER!



Ja men ta mig tusan är det inte så att det skrivs några rader i bloggen igen? Johoda visst görs det det.. Och där kom skrivkrampen.. Neeee






Sommarn ska tydligen vara över för det mesta har jag hört.. Lite mer sol och värme kan vi väl få unnas? Jag får lite mer sol i höst iallafall när jag åker med familjen till Teneriffa.






Semestern gick fort, tre veckors fritid gör det.. Och bytt skift har jag hunnit göra också..






Jobbat hela helgen natt, så igår skulle man vända på dygnet. Ibland går det mindre bra men igår gick bra. Helst när man vet att man ska göra något. Vid tre skulle jag spela tennis med syrran i stadsparken. Men där var det ju upptaget så fick dra ut till en tennisplan nära krack, den fick duga för en tennismatch i två timmar där setsiffrorna slutade 6-0 6-0 6-4 till min fördel..






Nehe nu när man ändå vaknat tidigt (JA att vakna innan klockan tio ÄR tidigt) så kan man la rensa svamp eller något sånt viktigt. För jag var ju med mam o pap och letade svamp i onsdags i tvingsmåla. I början fann jag inte mycket men i slutet började jag få in klämmen hur man hittade kantareller.. Och då skulle vi gå hem.. Bra tajming.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar