Leta i den här bloggen

måndag 5 oktober 2009

Oj trodde inte det var så länge sen uppdatering. Det gåri omgångar, ibland blir det ofta men oftast allt för sällan. Monterat upp tv-bord och säng i lägenheten nu. Köpte soffa i mörlunda i lördas, men det var inte så lätt som ja trodde. tog 2 och en halv timme för oss att hitta en, 7 st soffor ja ville ha innan dess gick inte att få pga längd, inte i skinn, fel färg, fanns bara i grupp med mera. tyvärr var det leveranstid på 6 veckor, men får stå ut. Bara bord vid soffan och tv kvar nu egentligen då. Men blir nog att lite smått iaf sova över och sånt där innan allt det kommer på plats.

Skönt party blev det senare på lördagskvällen hemma hos grannen rockmia.
Var lagom seg ddagen efter då jag först skulle vara speaker till ik70, sen direkt efter det stå i mål på bore träningen i ishallen. Var lite sen därav till träningen så var stressad, och mitt i allt när ja bär på tung bag i ishallen stoppas ja av två killar med svarta jackor det står viasat sport på. Den ene säger, du ser ju ut att gilla sport. Lite småstressad säger jag ööhh jo kan nog stämma. Är inte längre hundra på vad han sa härnäst men just då tyckte jag han sa, du skulle inte tänka dej att se dej själv på tv?( tror så här i efterhand han sa, du skulle inte kunna tänka dej att se på tv?). Jag stannade till och tänkte, kände han igen mej som speaker eller vafan är detta? Ja svarar lite tvekade aha mjoo kanske det. Då börjar babblet, han börjar fråga var ja bor, lägenhet svara ja då. Om jahar parabol vad för sorts, har mina grannar det, kollar ja mkt på tv... Då börjar ja förstå att dessa killar är vanliga försäljare i vilket ja blir mkt mindre intresserad och återigen säger att ja ska till träning och är sen och får vara nästan otrevlig för att komma iväg. Antingen var dom(och som är troligast) vanliga försäljare för viasat, eller så var dom från tv och jag tackade burdust nej till något sådant men hur som haver får det vara så :).

Nehe nu är det dax för bore igen. Idag har ja sett dom två sista avsnitten av mannen under trappan, riktigt bra svensk psykologisk serie i endast 4 delar. Inte försent att se avsnitten via svt play än. Nervigt, hög ångest och tvivel är huvudingredienserna, mer spoliers får ja inte häva ur mej om denna serie för då förstör jag hela serien.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar